Friday, June 10, 2011

.: contest aku sayang dia :.

Assalamualaikum

Hai semua..

Saya mau join ini contest...

CONTEST AKU SAYANG DIA




kalau nak join picit sini

saje2 jew join contest ni.. hope cik ika suka lah yew....hehehe..



AKU SAYANG DIA KERANA...... sebab zura ni BFF aku.sebenarnye dia ni roommate aku time sem 2 dlu.Dia seorang yang kelakar, baik hati, ambil berat.. pernah malam tu kta org xd duit sesen pun tuk mkn, nasib baik ada zura.. dia jual buku modul dia dekrat junior yang berharga RM10.. so dapat lah kta org makan sesuap nasi malam tu.. Peristiwa tu yang tak dapat aku lupakan

.: aku nak tag BFF aku yg lain jugak :.

zura

yard

4 comments:

Cik Itam said...

dear..rasanya perlu tmbhkan shoutbox..sng kwn2 nk tggl jejak..heee

MyMye MyMya said...

gud luck :D

siti nur sarah said...

@Cik Itam shoutbox dah ad lah kak

siti nur sarah said...

@MyMye MyMya thanks.. rajin2 lah melawat yew