Tuesday, August 23, 2011

assalamualaikum.
alhamdulillah dah msuk puasa yg ke 24.
humm.. hri ni juga aku akn berbuka bersama budak kelas.
huhu..wahhh.excited coz first time :131:..

pagi ni aku just ada 2 kelas jew.
kelas math and strength material.
fuhh. payah juga belajar pasal nak kaji2 bhan ni.
byk sgt formula nak kne msuk otak. :d:

kadang2 aku ni pemalas juga,
msuk2 kelas dah fikir bila lah nak hbis kelas ni.
pastu kalo mse sejam mula lah byg mcm2.
syoknye lagi2 bila tak ada kelas.
huhu. jgn tiru mcm aku ok. :face53:

:108: hri ni plak dah nak p buka pose.
insya'Allah nanti dpat berbuka dgan family pulak
ok.nanti blek2 perak jew nak singgah bazar ramadhan
n then blek :53: .hihihi.




tadi time aku blogwalking.so ak terjumpa blog ni.
best btul.cm2 ada mengenai cerpen islam.
nasihat2 yg berguna. ilmu yg tak mungkin kita dpat.
dan rugi kalo tak baca.
so,if u dun mind please visit ilove islam blog.
tak rugi pn kalo kita belajar mendekati islam.
kita akn dpat lebih byk kemanisan iman.
yg tak mungkin kita akn dpat.



cantik.masya'Allah


syurga cinta

cinta-mencintai kerana Allah. Cintalah Allah,
insya-Allah cinta manusia akan menyusur











1 comment:

Marina said...

selamat hari rayer! salam perkenalan...marina bacer sini..

www.marinafazli.blogspot.com