Wednesday, August 10, 2011

; Just thinking as like a positive human

assalamualaikum..
alhamdulillah. dah masuk puasa ke 10;
keje pn semua dah siap;
assignment yg tertangguh pun dah siap;
so xda ape yg tertinggal;

humm. mlm ni time aku tengah sunyi;
tak thu lah kenapa smenjak akhir2 ni;
aku selalu rasa sunyi;
maybe sebb dia busy kot;
tapi kalau busy tak kan terus lupakan
kta yg setia menunggu ni;

kadang-kadang aku jeles tengok kwn2 aku
dia org bahagia dgan buah hti dorg;
aku bkan nak ckp yg aku ni xbhagia;
cuma aku teringin nak jd mcm dia org;
always with together;
takpe lah just think positive;
maybe just tuk minggu ni jew;
whai hati sabar lah dikau;

tapi aku xboleh nak simpan dlm hati semua ni;
kadang2 aku rasa sbr jew yg penting sekarang ni;
wait and see jew;
moga-moga lepas ni dah xmcm ni;








No comments: