Friday, August 3, 2012

Shiseido facial mask removal blackhead

Assalamualaikum....

hari ni nak share sikit tentang satu benda yang banyak berlaku dekat sesiapa sahaja yang bergelar manusia yang mempunyai wajah yang cukup menawan. Alhamdulillah ciptaan tuhan.

kadang-kadang perasan tak kulit muka kita ada kawasan tertentu mempunyai blackhead atau dalam bahasa melayu kita bintik hitam. Tentu rimas kan ealah, elok-elok muka kita cantik tanpa jerawat tiba-tiba ada banyak bintik-bintik hitam. Kadang-kadang tu kalau nak pergi mana-mana terpaksa tempek make up berinci-inci sampai kalah pelakon cerita opera cina.

so, jangan pening-penig kepala sebab kita ada banyak produk kecantikan sekarang ini. Lagipun harga yang ditawarkan cukup berpatutan. Kalau pergi dekat supermarket pn promoter sibuk suruh try produk ini dan itu. Sampai kitapn kadang-kadang terpedaya dan terus balik rumah dan mencuba. Tetapi hasilnya tidak memberangsang kan dan kita akan rasa seperti tertipu. seterusnya kita pun mencuba dan mencuba pelbagai jenis produk lain. Tetapi bukan sahaja tidak berkesan malahan terdapat beberapa kesan lain iaitu kulit berminyak, jerawat tumbuh berkilo-kilo. Dan kita terus rasa tiada kenyakinan dalam diri kita.

Kepada sesiapa yang mempunyai masalah seperti dia atas saya syorkan anda mencuba produk daripada shiseido. Produk ini dijamin berkesan dan tidak mempunyai sebarang kesan sampingan. Dan harga yang ditawarkan tidak setanding dengan harga-harga produk kecantikan yang mahal-mahal beratusan ringgit. Hanya ikut langkah-langkah yang telah diberitahu. sepekat boleh pakai satu muka atau pakai dikawasan hidung sahaja boleh digunakan sebanyak 2 atau 3 kali.


Shiseido Sheep Placenta Facial Mask ( BLACK )


Remove blackheads and whiteheads in just 30mins!!

HARGA :10pcs RM25

Cara menggunakan nye:
1. Membersihkan wajah
2. Sapukan masker ke wajah secara merata dan menghindari daerah mata
3. Istirahat dan menunggu masker kering
4. Setelah kering, tanggalkan dari tepi luar ke arah pusat
5. Untuk hasil terbaik, gunakan toner dan pelembab
6. Guna 2-3 kali per minggu





sebarang tempahan atau pertanyaan boleh hubungi :

017-5792354

No comments: