Monday, November 26, 2012

future life

Assalamualaikum. Aku sekarang dah start rasa nak rancang masa depan aku. But sampai sekarang aku still keliru dengan minat aku. Lately kakak aku cakap 'kalau tak dapat mana-mana u ko belajar lah dekat unikl micet melaka'.. Yes, aku tak kisah u mana aku masuk tapi still no 1 minat aku. Aku tak boleh go on dengan satu-satu benda kalau tu bukan aku minat. Tapi bukan xboleh langsung boleh cuma kena paksa. 

Dalam kelas math haritu cik zahidi cakap suruh amik skim tenaga pengajar politeknik. Tahun pertama pengajian kena terus daftar dan mohon seterusnya akan ada interview dengan kementerian pegajian tinggi. Bagus jugak at least aku ada penanggung pengajar. So aku dah decide nak amik kos eng in thermal fluid. Dalam kos ni merangkumi thermodynamic, fluid mechanic dgn hydraulic and pneumatic....

p/s : Ya Allah berikan aku petunjuk dan redhamu.....

No comments: