Wednesday, April 23, 2014

we dont know

Assalammualaikum. Lama sangat aku tak tulis entry dekat blog acah-acah comel ni al-maklum lah sekarang ni kan dah banyak sangat habis kan masa dekat kerja dan si buah hati tercinta. Hikhik
Sekarang ni aku baru berkesempatan nak tulis tu pun sebab tak boleh tidur. Penat sangat-sangat sejak akhir-akhir ini tak tahu nak share dengan siapa. Walaupun ada orang rapat dengan kita mustahil lah semua benda nak share dengan dia. Malam ni jadi satu insiden yang membuatkan aku tersedar, bukan malam ni start daripada haritu lagi sebenarnya bila teringat aku jadi sedih sangat-sangat baru aku sedar yang aku dah banyak menyusahkan dia. Aku tahu dia manusia biasa mesti dia akan rasa yang aku ini satu beban. Walhal aku selalu terfikir macam mana aku nak balas jasa semua orang yang pernah tolong aku. Aku tak mampu mungkin start daripada malam ini aku tak nak susahkan sesiapa dah. Jangan tanya kenapa aku berubah semua ini sebab insiden yang jadi buat aku tersedar yang aku kuat mengharap jasa baik orang. Huhuhu